Tji.

Nu borde jag lägga upp en bild på hur fina mina fransar blev, eller hur? Men tji fick vi alla! Jag satt där och väntade lite grann och pratade med den andra tjejen (eftersom ingen av oss fick tag på hon som skulle göra mina fransar först) tills hon fick tag på den här som skulle göra mina och vad säger hon då? Jo, "jag bokar inte in jobb på lördagar". Nähä, förutom på våran smskpncersation då tydligen. Så det får bli på onsdag igen och jag hoppas verkligen för hennes skull att hon är duktig.
Irriterad. Och snorig. Och Wiktor kommer hem om ca 2 timmar så då kommer vi äta fastän jag är hungrig nu. OCH jag jobbar imorgon. Jag vill inte jobba helger.
Köpte den här igår på Inn&Finn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0