Klagoinlägg!

Idag är jag lite irriterad. Eller ja, halvt mycket! Imorse på väg till skolan så sitter en unge och vrålskriker i hela tunnelbanan och vad gör pappan? Säger till? NEJ! Allt som hörs är "gulligull, ja men puttinulligulll åh men lilla gulli då!". Jag är då fortfarande i denperioden av mitt liv, 23 år ung, där jag tycker synd om de människor som skaffa barn än att gratulera dem, så ja, morgonens incident irriterar mig än. Men det värsta slutar ju inte där! Läste precis på en väninnas Facebook att en mamma hade bytt en BAJSBLÖJA på bordet bland alla andra gäster på hennes jobb idag! Det får mig att undra; bara för att ni föräldrar tror att ni har avlat fram nästa Messias, måste ni vara så respektlösa mot omgivningen? Ni kommer automatiskt inte före alla för att ni har valt att skaffa barn. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0