she works hard for her money

Ålrajt! Vad har vi hunnit med idag då? Jo, de ringde från ett jobb och ville anställa mig, sweet! Så nu kan jag kombinera 3 olika jobb i sommar (eftersom pluggandet slutar den här veckan, tjoho!). På ett sätt känns ändå inte 3 jobb tillräckligt mycket? Det är väl jag som är galen, men jag gillar att ha saker att göra. Jag gillar att jobba! 
Idag har jag även hunnit med att gå till Apple Store butiken i centrum så att de kunde hjälpa mig med att fixa mina uppdateringa efter att jag, på egen hand, försökt byta appel.ID.. Tackolov att de förstår när jag inte gör det! Som han i butiken sa "Det ska bara fungera". Kan inget annat än att hålla med. Smarta ord. 
Ska iväg till samhällen snart och se om jag är ensam där eller om läraren kommer och kan hjälpa mig med uppsatsen! Den vetenskapliga uppsatsen i 1an på gymnasiet fick mig att sitta där jag sitter idag alltså. Det blir helt svart när jag ska skriva! Precis som matteprov, det funkar inte. 
 
Längtar som 17 till New York men istället för att tänka "shoppa shoppa shoppa utan hämningar" så har det gått så lång tid sen vi bokade resan (typ 50 dagar) så jag har börjat tänka "Spara spara spara..." . Men ska in på shoppa shoppa shoppa igen! Åh vad jag längtar! Ska bli kul för Wiktor också som aldrig har varit där. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0