Måndag

Idag har jag gjort fransar på Anneli på Salong C/O You. När jag blir godkänd (och om) så kommer jag troligtvis börja småjobba där lite då och då åt deras kunder som vill ha fransar. Det börjar bli väldigt populärt måste jag säga! Jag trodde inte att det var en efterfrågan på fransar när jag fick kursen av Wiktor, men ack så fel jag hade.

För övrigt så var vi nere i Hundby och firade midsommar med min familj vilket var så underbart! Dock så blir jag alltid lite nerstämd när vi ska åka ifrån den södra sidan och tillbaka hem. Ja, och så lite pms på det så blir det ännu mera nedstämt. Kanske springer förbi ICA här nere hos oss och köper mig en bukett blommor för att bli gladare? Eller så kanske det blir bättre efter våran löptur i kväll. Känner mig lite dålig som fuskade i helgen eftersom det var midsommar, men jag får springa extra den här veckan helt enkelt!

Ska fortsätta städa lite grann nu så att det är lite rent och snyggt här hemma! Brukar göra ett nedstämt humör lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0