Urk!

Idag väcktes jag vid 10 av att min syster ringde en sväng, men vad hände när vi la på? Jo, jag somnade såklart om! Har fått dåliga rutiner så jag vaknade nu vid 11 med världens huvudvärk (för att jag har sovit för mycket). Blev dessutom lite ledsen eftersom jag kollade min mejl samtidigt som jag vaknade och nej, jag fick inte jobbet som jag ville ha. Såklart. Varför kan det inte bara släppa för mig någon gång? Är det meningen att jag ska jobba som personlig assistent resten av livet (för då säger jag upp mig nu.)? Jag har större ambitioner och drömmar än att sitta fast i det hjulet resten av livet. Jag antar att jag får fokusera på att börja plugga upp mitt Matte B och Samhälle A betyg helt enkelt och sen söka in på någon tråkig utbildning...
Kommer ju inte bli nå USA för mig nästa år i alla fall känns det nu!
Urk!

Men vad är en bal på slottet? Pisstråkig.
Jag ska pallra mitt söta lilla arsle upp ur sängen och gör mig iordning inför snöskoterutbildningen istället. Har typ bara en timma på mig att duscha, gå ut med Penny, äta, klä på mig och så vidare!



Hoppas att dagen går fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0