Tisdag är riddag!

I kväll så blir det ridning igen! Det kommer alltid göra mig glad(are) oavsett vilket humör jag är på, och hur bra passar det inte att det är tisdag och riddag idag när jag är såhär låg just nu? Ska bli skönt att fokusera på något annat än det här inget-riktigt-jobb-blanda-med-värdelös-tid-på-plugg-i-Mars-problemet som jag har! För att jag är ju inte sådär superduper nöjd med att jag ska börja plugga matte och samhälle utan jag ser det som ett hinder för mig att tjäna pengar. Så, ja, för varje dag som går nu och kommer gå åt att plugga så är det en dag mindre med icke intjänade pengar.
Vad ska det bli av mig egentligen? Jag vet vad jag vill göra, men om jag satsar på det så kommer det vara allt annat än enkelt. Kommer jag orka det? Hur mycket kommer allt kosta? Kommer det att vara värt det?
Å andra sidan så borde jag orka då jag vill vara min egna chef, jag har alltid gillat pengar och förhoppningsvis kommer det att vara värt det. Men dyrt. Och tufft. Tur att ridningen och hästarna har fått mig att bli tuff!

Jag menar, hästar är ju inte som att sparka på en 1 kilos boll på gräs direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0