Monday!

Jag tycker ju att eftersom jag har blogg-appen så borde jag vara duktigare på att uppdatera, men nix. Såhär såg min måndag ut om ni är nyfikna:
Klockan 7 imorse var jag och Erica och tränade en timma på Friskis! Superduperskönt!!
Klockan 10 så kom Mathilda hem till oss och fick sina fransar förlängda. Dock så hade jag verkligen inget flyt idag och tappade fransarna från pincetterna hela tiden, men det gick i all fall!
När Mathilda hade åkt så satt jag och Penny i soffan framför lite One Tree Hill och mös! Så superskönt att ha det rent hemma igen! Jajuste, rörmokaren var även hemma och fixade i köket imorse så nu fungerar vattnet i köket också!! Lycka!

Dagen avslutas med att jag sitter här på jobbet och önskar att tiden ska gå fortare så att jag får åka hem och mysa med min man också!
Här är en bild på Mathildas fransar! Ska se om jag kan få in Elins också!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får jättegärna fortsätta att följa den! Skicka ditt nr i mitt kommentarsfält (godkänner den inte) så skickar jag uppgifterna :-D kram!

2013-02-04 @ 20:43:13
URL: http://lindjen.blogg.se
Postat av: Jennifer

Tack!! :-) lillen är beräknad i augusti månad :-D kram

2013-02-05 @ 11:36:57
URL: http://lindjen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0