Alla hjärtans dag!

Dåligt uppdaterande! Men såhär har det sett ut hittills:
Fredag - Gjorde fransar på Madde och även på Issa! Det bjöds även på lite snacks och vin hos Isabelle då hon firade sin födelsedag.
Lördag - red igen min lektion som jag missade när jag hade halsfluss! Tyvärr ingen hoppning, men trevligt ändå! Senare på kvällen så firades svärmor Marie och det bjöds på god mat och trevligt sällskap även då!
Söndag - jag och Penny åkte iväg för att fira min morfar som också fyllde år (mycket kalas!) och avslutade kvällen hos mamma och Mats med moster och morbror (samt hans nya flickvän) med grillning! Mums! Moster Jessica fick även fransar.
Måndag - snickaren kom och skulle fixa det absolut sista. Senare på kvällen så jobbade jag inne i stan.
Tisdag - jag hade intro på Kavat Vård! Jag har blivit timmis även där (har nu 3 extra jobb)! Samt ridning på kvällen på gigantiska Maestro!
Onsdag - igår så jobbade jag i Sollentuna och åkte därefter in till Kungsholms Lås för att möta upp min stora kärlek Wiktor! Vi åt på Sitting Bull och firade att det var exakt 2 år sedan som vi hade våran första dejt!
Och så nu är vi framme på idag!
Idag så jobbar jag och i kväll så ska vi laga nån god mat eftersom det är Alla Hjärtans Dag. Mysigt! Men det blir tidigt i säng även idag...
Här är det vi åt igår förresten! Wiggelito tog en entrecôte och jag körde på ryggbiff! Väldigt gott faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0