Aug. 09, 2013

God morgon!
Vill också vara lite töntig sådär och köra en dagens outfit (även om jag inte ens kan matcha kläder). Men jag blev så glad att vädret äntligen tillät mig ha min fina nya Barbourjacka idag. Det är en vår och sensommarjacka så det har ju varit för varmt att använda den nu när vädret ändå varit bra (för att vara Sverige).
Min Michael Kors följer med mig överallt - I love you. När vi åker till USA nästa år så ska jag köpa mig någon (eller några?) mer väska i en annan färg och modell. Har redan börjat spara ihop till den långresan.
Nä, men dagen Outfit i alla fall. Togs 6.45 imorse.


Kommentarer
Postat av: Mami

Snygging ♡♡♡♡♡

2013-08-09 @ 08:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0