Hola!

Ja, vad ska jag skriva liksom? Allt flyter ju på helt okej for the moment. Från att inte jobba i helgen till att jobba både idag och imorgon! Och till att även se till att fixa fina Emilys fransar. Räknar dagarna till New York och tänker på vad som ska inhandlas... Definitivt nya underkläder från Victoria's Secret i alla fall. Bikini och träningskläder slinker nog troligen också med därifrån om jag hittar några som passar. Har även fått en dille på Michael Kors grejer och jag som inte kan ha fejkgrejer (känns pinsamt liksom. Vet inte varför) får ju lov att spara lite extra så att det kanske blir ett par ballerinas och någon liten väska också. Man kan ju annars alltid hoppas på superrea där borta! Hoppas liksom. 
Men men! Ska föna håret och sen krypa ner i våran gosesäng. Skulle dock kunna tänka mig en sånhär säng men vi har ju tänkt köpa allting nytt när vi flyttar till större. Om några år då alltså. Så ja, våran säng får väl duga än så länge. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0