TGIF

Hur ska man börja utan att det låter för larvigt? Hallå? Hej? TJABBA TJENA HALLÅ!!
 
I alla fall vill jag börja klaga lite på att värmespolare inte fungerar i mitt hår som jag vill. Jag använder läggningsvätska och rullar i varma spola (ja, de är tillräckligt varma) och låter dem sitta i lite längre än vanligt bara för att få lockar som håller men det gör det ändå inte! Och ja, jag är inte dum. Klart jag har hårspray i efter... Kanske bara bör börja använda mousse innan? Dagens i-landproblem, haha!
 
För att också vara lite positiv så ska jag och Wiktor se Breaking Dawn Part 2 i kväll! Jag är fortfarande överlycklig över att vi har en biograf (med typ 4-5 salonger?) bara 12 minuter härifrån oss! Så jäkla skönt! Dock så ska vi till veterinären i Arninge kl 15.45 med Penny då hon ska få sin 1-års spruta. Min lilla tjej har blivit store. Eller.. Äldre snarare. Större kommer hon inte att bli direkt.
 
 
En annan sak också är ju att Wiktor skulle egentligen tatuera sig imorgon vid 12, men då tatueraren var sjuk så fick han skjuta på det tills nästa vecka vilket ger oss mer tid till köket! Vi ska spackla och måla lite och förhoppningsvis så köper vi stommarna och allt det där på söndag. Kanske tillochmed på lördag kväll? Blir upp tidigt på lördag för att börja i alla fall. Jag är jättetaggad! Längtar tills jag kan börja baka och laga mat igen i mitt egna kök. Ja juste, middagen igår blev väldigt lyckad!
 
Här har Wiktor och hans pappa rivit bort skåpen som har suttit på väggen där vi haft glas och tallrikar i. De satt tydligen med tunna små spikar så det var väl i grevens tid att vi byter.. Tänk att vakna mitt i natten av att allt hade ramlar ner och förstörts liksom? Inte så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0