Har varit seg på att blogga!  I fredagskvä...

img_8268 (MMS)

Har varit seg på att blogga!  I fredagskväll så va jag och Jennah ute och drack drinkar! Riktigt gott och kul! Våra piskade män kom och hämtade oss sen tackolov! I lördags så jobbade jag 7-9, astrött men kom igång sen på dagen när jag mötte upp mamma, mormor, Liselotte, Jessica och Kia! Vaxning, naglar och jägerdrickande på Östermalm för deras del! Jag köpte cider som jag och Wiktor drack på hans brors renoverings-fest som va på kvällen! Dock så höll jag på att somna så vi va hemma vid 00.. Pensionärer som vi är! Igår så var det en härligt seg dag! Sov och gjorde i princip ingenting. Skönt. Fast avslutade kvällen med lite jobb.  Idag så har vi i alla fall varit på hundkurs med Penny och hon börjar bli lite trotsig numera.. Inte bra eller kul! Jag köpte dessutom en trosa till henne så att hon är van att ha den på när första löpet kommer! Hon blir ju ändå 5 månader den 12/4 och småtikar blir ju könsmogna runt 6 månader Yey!  Jaja, imorgon blir det tidning och Jennah ska provrida också!! Vi är supertaggade som fan! Och lite nervösa of course. Hehe.


Kommentarer
Postat av: Mami

Åå vad trevligt vi hade i lördags :) Söndagen var en seg dag :(

Imorgon är det tidning - är de något nytt uttryck ;)

Ha de så gott..



pusspuss mamma

2012-03-27 @ 06:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0