Glada nyheter!

Vägde mig imorse and guess what? -7 kg visade vågen! Känns riktigt bra och medan jag gick på en liten promenad med Pennylicious så funderade jag på vad det är som har gjort att jag har gått ner. Jag har inte ätit annorlunda - snarare tvärtom.. MEN jag har börjat röra på mig väldigt ordentligt! Jag menar, min poledance t ex? Nivå 2 är sjukt jobbigare än nivå 1. Dock så behövs ju nivå 1 för att börja vänja kroppen men ändå, nivå 2 är skillnad. Och så har vi ju lilla Penny! Hon behöver ju faktiskt promenader varje dag vilket jag aldrig tog innan vi skaffade henne? Och såklart ridningen! Men den började jag med förra veckan och nu på "riktigt" så det gör ju en del också. Samtidigt så kan jag inte låta bli att tänka "Om jag börjar med typ GI eller någon diet så kommer jag säkert gå ner till min drömvikt fortare!" men kom igen? En diet? Vad är det för alternativ egentligen? Jag lever bara en gång och tänker fan inte vara petig med vad jag stoppar i mig! Jag är jag och jag är otroligt bra.



Men det är inte så långt kvar till målvikten nu! Innan sommaren så jäklar!
Ja, och jag cyklar ju till jobbet numera. 8,6 km på en dag, behöver jag säga mer?




Jennah är den duktiga fotografen som fotade förra veckan när jag provred Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0