Lite blandat sådär



Min gamla iPhone 3GS


Hej hopp pillesnopp!

Ligger här i sängen och gosar med Penny just nu. Ska snart hoppa in i duschen och sen ner till tvättstugan för att se till att vi har lite rena kläder och sånt shit som behövs. Som kvinna får man ju det i uppgift när man jobbar mest kväll och helg. Nej, skämt åsido. Min man var faktiskt riktigt duktig och diskade nästan all disk medan jag jobbade igår. Hjärtat då! 



På torsdag ska jag till tandläkaren och se vad de säger och hur mycket de vill ruinera mig på. Jobbar först 7-8 och sen 12.30-17 och tandis är i Farsta kl 10.10 så, det får gå helt enkelt.



För övrigt så gick det faktiskt asbra att jobba i helgen! Riktigt kul och dagarna flöt på, vilket var superskönt. Fick saker gjort och samtidigt kunde variera med lugn lunch och fika.



Måste lägga till att Emily skickade en länk till mig med en sminkkurs som man kunde gå på kvällen OCH den var 12000:- billigare än den jag "tar". Funderar starkt på att försöka prata med sminkläraren om det kanske går att få tillbaka sina pengar så kan hon sitta och sörja i fred och slippa tänka på att hon fortfarande har ett ansvar? Vet inte, men börjar bli lite irriterad på att det inte händer något... Även om hennes bror gick bort så tycker jag att faktiskt har en liten rätt att bli irriterad över att inget händer. Livet går vidare. Vi har alla förlorat någon som betytt mycket, men det går inte att spola tillbaka tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0