2012-01-18


Idag så blev det fiskspa med mamma och Marie! Supertrevligt och till en början så kittlades det så jäkla mycket, men efter 10-20 minuter så vande man sig. Mina fötter är jättemjuka nu!

Wiktor lämnade mig idag också. Ja, tills på söndag alltså. Men är jag supertöntig som säger att jag saknar honom redan? Jag och Penny myser här hemma och hon är jätteduktig med att kissa och bajsa ute. Klart det är både inne och ute men vi kan ju knappt kräva något av henne då vi har haft henne i 1 vecka och 1 dag. Min lilla pärla!

För övrigt så sysselsätter jag mig med att skicka liknande bilder till Jennah och ta emot liknande bilder. Håller på att skratta ihjäl mig vid tillfällen då jag inte bör skratta, men det går inte!! Så jävla roliga bilder!!



Det är helt sjukt hur många fula bilder jag har på mig själv numera i telefonen! Stärker självkänslan? Not, men det är sjukt kul! Det gäller faktiskt att bjuda på sig själv också. Inte vara så muppsig!




Här äter fiskarna på mina fötter. Kittlades! Tack till Marie för julklappen! Riktigt uppskattad! Annorlunda, men uppskattad!



Min fina mamma!



Det var en fisk som dog i Maries vatten, hihi!

Fiskarna var tydligen importerade från Israel och kostade ca 400 kr styck så lite dyrt att de dör..


Nej nu ska jag och Penny titta på Den hemliga Miljonären! Jag önskar att jag också var rik och kunde hjälpa folk som har haft det tufft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0