pole-FIT-ness

MMMmm, jag älskar den där känslan när pole'n har gått asbra. Det är skönt och härligt! Något mer som är härligt är att jag ska köpa vin imorgon som jag kan ta ett eller två glas på kvällarna nu så att jag kan somna... Kommer jobba fre-, lör- och söndag kväll SAMT lördag och söndag dag, 8-17. Jag är en rich bitch imorgon, trots att jag kommer få 1140 kr för lite i lön, men det har jag tagit upp idag och ska se till att det åtgärdas imorgon. Men så i alla fall så ska jag och Wiggelito till IKEA i Kungens Kurva (för att den är bäst) och se om vi hittar en gardinstång. Lite kul innan en jobbhelg!


Blö blö blö, nu ska jag borsta mina otroligt vita gaddar och sova jävligt länge imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0