like a moose

Så fort Wiktor kommer hem så ska vi åka till soptippen och kasta Pennys kiss-och bajsmatta samt ena sackosäcken. Hon sket ner den nu när hon har varit dålig i magen. Så glad att bli av med dem för de luktar.. Och det är ingen lukt som direkt går bort bara man öppnar fönstret.. Och eftersom vi ska till IKEA i helgen för att vi ska köpa en gardinstång så kanske det blir något annat också, HEHE. Jag kan alltid hitta saker jag vill ha men Wiktor är för kinkig och säger nej. Precis som mamma sa nej till saker när jag bodde hemma. Skulle flyttat till egen lägenhet och så skulle Wiktor fått flytta in där! Så jag hade det som jag ville från början liksom! Han är ju kille och killar är inte lika imponerade av heminredning like we girls are. Jaja, jag gillar ju läget som det är nu också.


Har varit på kurs idag och är helt mosig i huvudet. Ska jobba i kväll så får se hur det går!

JA JA HEJ DÅ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0