Onsdag

Ååååh vad jag är uttråkad!! The Real Houswives of New Jersey har börjat precis och det är så jäkla tråkigt.. Alla är så fula och jag förstår inte varför de håller på att leka kaxiga gamla medelålders kvinnor? När växer folk upp? 

I alla fall så är jag och Wiktor hundvakt åt Ypsilon tills ikväll och när jag kommer hem från dansen så åker jag direkt till jobbet och lämnar honom. Längtar efter lite träning.. Gick faktiskt lite mer än en mil igår! Duktiga jag.


Är så jäkla trött och dricker lite kaffe just nu och hoppas på det bästa! Läraren kunde inte komma igår till sminklektionen och hon hörde inte av sig igårkväll så det blev ingen lektion idag heller. Trist! Men men.. ! Det vi får ta igen nästa vecka I hope!


Jisses, vad jag är sugen på brieost, kex, parma skinka, levande ljus och mys (PIK Mr.Wig). Ska dansa, åka och lämna hunden och vara kvar till 22 och sen åka hem.. ! Nästan ingen lugn och ro snart! Ska göra mig iordning nu för tåget går om 45 minuter.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hah! Vilken cooling!

2011-09-21 @ 17:26:34
URL: http://lindjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0