Vafan.

Jag blir tokig. Wiktor var borta hela den veckan från måndag till fredag och fine, jag höll på att skjuta mig själv för att jag var uttråkad och själv och så vidare och så vidare MEN VAFAN. Gubben är på NHL-hockey. Jobbar som publikvärd. Igår och idag. NÄR TÄNKTE HAN VARA HEMMA EGENTLIGEN?!? Vafan.


Det blir jag och WordFeud i kväll. Kommer han hem efter 23.00 så går jag och lägger mig.




                                        .Ensam.


Och det är en dålig film på tv nu också. Jag gillar inte Uma Thurman.


Kommentarer
Postat av: Marynator

Det var ju lucky number sleven med lite eyecandy istället ju! ;)

Lägg till mig på wordkskiten för faan tjärring! "Marynator"

2011-10-09 @ 00:22:35
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0