thursday

Guess what? Har knappt sovit något alls. Sist jag kollade på klockan var hon 2.44 och när vaknade jag? 5.15. Jag skulle upp 5.55 så varför somna om? Låg och vilade i stället. Förstår inte varför jag har börjat få sömnproblem numera för jag har aldrig haft det förut! Eller, okej. Nu ljög jag. Jag brukar somna sent, men inte såhär sent. Senast vid 00-00.30 liksom. I alla fall, jobbade från 6.30-7.30 och missade min buss precis! Hade ingen lust att sitta och vänta en kvart så jag tog 611 mot Danderyds Sjukhus som kom precis och åkte till Rostock, hoppade av och gick hem. En morgonpromenad på 25 minuter. Skönt! Var hemma 5 minuter tidigare än om jag hade väntat och tagit 616an.

Nu ska jag lägga mig och vila lite! Känner hur ögonen börjar bli ganska trötta..



Jag är tydligen dålig på att lägga in bilder så här är en i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0