this is how you should spend your night



Helvete vad jag är trött. Hur orkar jag vara vaken nu? Sjukt. Fast, det kanske beror på att vi hämtade våran soffa idag (läs: Wiktor och hans pappa)? För att jag vill sitta i den hela tiden? Skulle kunna tänka mig att sova i den, men det får bli en annan natt! Måste tvätta av mig mitt smink och krypa till kojs snart..
För övrigt så köpte jag och Wiktor ost, kex, godis och cola till mys i kväll! Jag fick ha osten och kexen för mig själva tillsammans med ett glas vin medan han fick behålla sitt godis och sin cola för sig själv. Rättvist.
Ja, och nästa månad ska vi börja träna tillsammans! Får se om man lyckas med någon "Beach 20??" någon gång! Men men, vad är en bal på slottet? Min kära mor kommer hem från Kina i morgon kväll!


Mys!


MYSIG SOFFA! Den är sjukt bra.


Godnatt ass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0