Sprudlar av lycka!

Gosh! Jag är så glad! Grey's Anatomy börjar snart och poledancen gick kanon bra idag! Kände mig sjukt duktig och jag älskar att se hur snygg min kropp ser ut i spegeln när jag trippar runt på tå bredvid stången. Dessutom så fixade jag mitt hår lite grann och sminkade mig idag. Har jag nämnt att mina ögonlock är grymma att sminka? Gosh jag är så glad att jag inte ens bryr mig om att jag låter egoistiskt och självgod för att jag är så jävla grym! Det nya schampoot och balsamet som jag har köpt är S-U-P-E-R-B-R-A-! Jag har aldrig provat något så bra som det här!

Äsch, jag är bara så glad för att jag är jag och fan vad jag är grym. Poledance is my thing.



Och jag har en grym syster.









Hela inlägget låter osammanhängande men jag är glad över att jag har mitt liv. Min pojkvän, mitt liv i Täby, min mamma, hundarna och allt! Jag känner mig bara så glad idag!

Kommentarer
Postat av: Angelica - Mamma till Netlié ♥

och jag har en grym lilla syster som jag är så stolt över ♥

2011-10-19 @ 22:58:59
URL: http://alltidgela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0