Sitter på jobbet och chillar. Även om det ...

img_0536 (MMS)

Sitter på jobbet och chillar. Även om det inte alltid är kul att börja kl 8 på helger så är det värt det. Hellre jobba än att ligga bakis och tycka synd om sig själv! Skulle egentligen till Gnesta i går men Wiktor kände sig dålig så vi hoppade över det och jag gick på en långpromenad med hans mamma istället! Skönt att röra på sig! Inom en snar framtid så får jag veta om jag får heltid, vilket vore grymt, och då blir det raka vägen till itrim och skaffa gymkort. Det ligger 5 minuter hemifrån liksom.. Och fortsätta med poledancen såklart! Jag ska bli grym helt enkelt. Jag ska gå varje kurs två gånger för att bli bäst! Så enkelt är det. Blir hem och göra lite uppvärmningsövningar sen. Tessi ska förhoppningsvis komma och äta hos oss! Ska bli kul! Som tanten här sa "det är bara äkta vänner som kommer oavsett hur långt avståndet är" så hoppas att hon kommer! Kommer bli lax i ugn med färskpotatis till middag. Men men, nu blir det ut med hennes hund och sen får jag ta mig igenom arbetspasset helt enkelt! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0