fml.

FML. Vill ha hårförlängningar meeeeeeeeeeeen tror ni att lönen tillåter det? Såklart inte. Med lite planering så skulle det fungera, men jag får alldeles för lite pengar kvar då SÅÅÅ jag måste SÅKLART vänta och se hur nästa månad blir. Har jag nämt att jag avskyr min hobby? Det är nämligen att vänta. Bussfan är aldrig i tid, tågen kommer snart sluta fungera, jag måste ha en ny telefon men måste väääänta tills abonnemanget går ut, måste vänta tills klockan blir 21 så jag kan åka och jobba. Väntar över-fucking-allt. Jag pallar fan inte.


fml.

Och förresten, det stavas TYVÄRR, FÖRRÄN och det finns inget "s" i MEDAN. Jag är tamejfan en av de få svenskar som stavar rätt i varje mening till 99%. Om det inte sker något stavfel som är uppenbart för då är det bara en enkel felstavning.




Löshår. Fast där hade jag sytt in det. Ett tips är att använda keratinvax. Att sy är otroligt obekvämt och du kan inte ha håret i en tofs till exempel. Eller nu ljög jag. Det går att använda tofs MEN det är riktigt svårt att få till så att stygnen och flätorna inte syns. Keratinvax är så mycket mer gudomligare, tro mig. Dessutom så kan man sova ordentligt med det också. JAG VILL HA IGEN! fml.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0