Jisses vad jag är trött på Stockholm. Så jäkla trött. Det finns inget mer att erbjuda egentligen. Vädret är dåligt, utbildningen är på "paus" för att lärarens bror gick bort och ett jobb som inte har fasta tider. Jag behöver rutiner och att saker ska fungera och få ett avslut om jag själv ska fungera.

Hade jag haft pengarna så hade jag åkt till Göteborg eller något sånt. En omväxling. Jag vet att jag behöver det i mitt liv, men för varje resa jag gör så märker jag hur jag behöver det mer och mer...

Längtar tills Wiktor kommer hem också! God I miss him all day long!

Min prins ♥





Värsta "hey-cut-my-life"-inlägget, men ja ja. Nu ska jag baka lite bullar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0