stick.

Jag är trött och sjuk. Började jobba 4.30 imorse och började 5 för bara någon dag sen vilket har resulterat i att jag är cpsjuk och borde egentligen inte jobba, men gör det i alla fall. Har inte råd att förlora de alltför FÅ timmar jag ändå jobbar så jag får helt enkelt bita ihop.


Och för övrigt så skrev jag på pappren igår om att jag ska få ta över mitt abonnemang. För första gången i hela mitt liv ska jag börja betala min mobiltelefon och räkning alldeles själv! Och för er alla som har klagat och sagt att jag är så bortskämd som sluppit betala; Fan vad glad jag är över att jag har sluppit göra det. Tråkigt för er att inte era föräldrar har skämt bort er men fasen så nöjd jag har varit som har haft den grejen som min bortskämdhet. Jäklar. Då har jag haft telefon sen jag var 6-7 år.

Ville bara få ur mig det att riktigt tråkigt för att ni har behövt betala själv. I alla fall så anledningen till att jag ska börja betala är för att jag har tagit det beslutet själv eftersom jag jobbar. Eller, ja... Med så få timmar så är det väl egentligen inget som jag har råd med, men jag får hoppas att det blir bättre inom några veckor. En vit iPhone 4S kommer finnas i min hand inom 4 veckor. Längtar! Tycker verkligen inte om android-mobiler faktiskt. iPhone är så enkel att hantera så varför krångla till det med små, knappiga och konstiga telefoner? Precis. Lika onödigt som att Mufasa dör i Lejonkungen.  

Nu ska jag fortsätta att klaga lite, fast i min klagobok som ingen får läsa, och sen fortsätta kolla på Värsta Pojkväns Akademin. Tror ni att man kan anmäla sin bror dit eller? Fast lumpen hade kanske varit bättre? "Tjejer blir inte kvinnor förrän de får mens. Pojkar blir inte män förrän de gjort lumpen" känner en stark sanning i den meningen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0