mätt och belåten!

Va inne på Lexington's hemsida och bläddrade lite grann.. Så fina saker! Vill ha vill ha vill ha!!

Det jag ville säga nu var att Wiktor jobbar fortfarande och kommer hem om en halvtimma kanske? Vilket betyder att jag redan har gått till bussen till jobbet då så kommer inte få träffa min prins förrän i kväll. Crap. För övrigt så vill jag lägga till att ugnen här hemma är SÄMST. Lagade kyckling i ugn och ugnen lät, rök och höll på som en jäkla tonåring. Ville inte det jag ville! Men eftersom jag är så jäkla grym så blev det bra tills slut i alla fall! Matkoman kommer krypandes nu...



115 kr
195 kr
195 kr


Är det så konstigt att jag vill ha saker från Lexington? Nej.
Deras filtar är riktigt fina också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0