Jag har en plan.

Jahopp. Idag då? Jag har upptäckt det underbara tv-play! Både på tv3 och tv4! Det är väl allt man kan göra när man bara ligger hemma och låter livet passera? Känner att jag borde vara full av energi, men jag är inte det! Det är en sån där ond cirkel helt enkelt, när man äter fel fetter? Man blir trött, seg och såsig. MEN tackolov så tänker jag att jag längtar tills på måndag isåfall! Det är nämligen så att jag och Wiktor ska provträna på ett gym på måndag! Längtar redan! Tänk om vi skulle börja träna? Hur skönt som helst! Då skulle jag inte ligga i soffan varje dag! Visst, jag skulle kunna gå på promenad, men hur kul är det att gå själv? Precis.


När man ändå har såhär mycket fritid för sig själv så är det ju såklart att man tänker lite på vad man vill göra med livet. Jag vill ha ett heltidsjobb men jag vill ha en utbildning ännu mer! Vad är man trots allt utan utbildning? Jag vill faktiskt inte vara Personlig Assistent hela livet utan en utbildning. Jag vill inte jobba som vikarie någonstans utan en utbildning. Jag vill ha en utbildning helt enkelt. Jag vet precis vilka två jag vill också! Måste bara be min man om lite hjälp eftersom jag inte vet hur man söker.... Det är inte det enklaste ska jag säga.

Men jag har i alla fall en plan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0