Jag avskyr att välja fel

Jag inveg en ny sminksvamp igår. Ser inte ut som att jag har använt den för smink direkt.







I alla fall så vaknade jag bakis och som vanligt så var jag sjukt sugen på att bada i en bassäng. Förstår inte varifrån det kommer? Ja, och så var jag sjukt sugen på pastasallad med kyckling och vitlöks-aioli, men så blev inte fallet utan Wiktor gick ner till Baronen här nere och köpte pasta (istället för pizza) och för min del så var det sista gången jag åt pasta därifrån. Finns ingen smak alls... Wiktors pasta å andra sidan smakade gott. Såklart. Jag förstår inte varför han gör alla bra val! När vi va på Kreta så var det samma sak! Han tog en god drink och jag tog en äcklig. Han beställde god mat, jag beställde fel. Förutom en gång då schnitzeln var grymt god. Men varför blir det så? Jag ska ta precis det han tar från och med nu. Inte vara positiv och öppen och tänka att vi kan smaka av varandra.



Jag har ont i halsen också. Inte kul.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Thank u fina du! Jag har tänkt på det länge men aldrig riktigt vågat! kanske ska börja få lite stake i mig och våga göra förändring.. haha!

2011-11-14 @ 13:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0