forever is only the beginning

Finns det något bättre än att känna att man har tränat? Egentligen? Funderade på att åka och träna direkt efter jag jobbade imorse men eftersom jag inte åt någon frukost innan jag åkte så kändes det lite sådär. Får bli efter jobbet istället. Jobbar ju 6.30-8.00 och sen 12.30 - 17.00 på torsdagar så det blir helt enkelt bättre med efter. Lite träning innan vi går på bio! Tvingade med Wiktor till Breaking Dawn här i Täby (tackolov att det finns en bio i Täby C, bara 10 minuter hemifrån!).


För övrigt så fick jag ju tag på min sminklärare förra veckan! Vet inte om jag nämnt det, men telefonsamtalet gick väl sådär. Vi ska fika vid nyår där kanske och se hur det går. Om inte My fixar något nu på måndag det vill säga, och jag hoppas att hon kan fixa det på något sätt! Vore kul att fortsätta sminkkursen faktiskt. Eller, få ett avslut. Bara så att det händer något!


Äsch, ska försöka ringa och terra min kära syster lite så hon kanske kan fixa om bloggdesignen. Tröttnar fort.






P.S såg mig precis i spegeln också. Jag är i stort behov av att klippa håret. Och sätta i extensions. Och färga det. Och bara göra något så att det inte ser tråkigt ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0