and i've been waiting, for the angels to knock on my door

Jag hoppas verkligen att vi får en diskmaskin när köket görs om. Det är asjobbigt att diska och ha allt fint och klart och sen så blir det stökigt igen? I lördags så hjälpte (!!) Wiktor mig att städa och det blev fint men igår så stökade vi ner igen.. Disken finns kvar och jag orkar inte diska, men samtidigt så är jag den enda som diskar här hemma så om jag inte diskar nu så blir det bara värre. SUCKS! Och jag som precis håller på med ett nytt försök till bakverk = mera disk!


Älskar att Clay i OTH är utklädd till Edward på Halloween, haha! JAJUSTE, det påminde mig om att jag ska tvinga med Wiktor på bio på torsdag! Breaking Dawn har ju premiär på onsdag! Sweeeeeeeeet! Som jag har väntat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0