shuu shuu

Ligger just nu i soffan "hemma" och har kollat på Mamma Mia! med Wikor. Nice! Det är en bra film!
Idag har vi bara strosat omkring och inte gjort så mycket. Slappat faktiskt. Var och åt lunch hos hans föräldrar och sen åkte vi till Täby centrum och köpte lite tillbehör till middagen ikväll. Var även inne på Change, en underklädesaffär, och kollade BH storlek. Förstå min förvåning när hon sa att jag skulle ha 80DD! 80D kan jag ta, fine, men DD? Mina små prinsessor är inte direkt kända för att växa om jag säger så. Inte för att de är kända alls heller, men i min fantastiska värld så är allt perfekt men ja. Lite av en chock måste jag säga. Trevligt att gå runt och kolla bara dessutom! Köpte inget, men längtar tills den dagen jag flyttar hemifrån och får köpa massor utav hemgrejer! Fina skålar, assistent, bestick, glas och allt möjligt! Vill jättegärna ha fina glas från Ittala, men det är inte direkt superbilligt märke. Men smakar det så kostar det!

Valborg var lugn också faktiskt. Var på förfest inne på Östermalm och skulle egentligen gå ut efteråt, men jag var så jäkla trött att jag bara ville hem och sova faktiskt! Sagt och gjort blev det!

Förresten så är dollarn väldigt låg just nu! 6 kr! Åh vad jag önskar att Victoria's Secret fanns i Sverige också.. Kanske beställa något roligt från internet? Vore nice, men det är inte samma sak som att gå in i affären och shoppa!





Är för övrigt jättesugen på att läsa igen! Var aslänge sen.. Senaste boken slutade jag mitt i dessutom tror jag. Sånt där går ju i perioder. Flickan från Ovan är en favorit faktiskt. Vet inte varför, men den är en favorit! Filmen var helt okej, men boken var bättre. Såklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0