Känner mig så arg på allt typ. Irriterad p...

img_4232 (MMS)

Känner mig så arg på allt typ. Irriterad på allt typ! Tanten som sitter bredvid som vägrar stänga munnen när hon äter som smörgås - hur blev hon uppfostrad egentligen? Irriterad på att mina syskon faktiskt. Irriterad på vänner.  Irriterad på allt! Förhoppningsvis försvinner väl irritationen när jag kommer till Täby, men skjut mig just nu. Jag har sån lust att vara helt ärlig och bara skrika ut allt, men Tackolov så är i alla fall jag väluppfostrad och kan tänka längre än vad näsan räcker. Ni kanske borde prova att tänka lite längre ni också än bara på er själva hela jävla tiden.


Kommentarer
Postat av: Angelica - Mamma till Netlié ♥

Kunde inte sagt de bättre själv !!



tillsammans klarar vi allt älskade syster ♥

2011-05-13 @ 21:33:37
URL: http://alltidgela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0