i en värld av idioter, står du först i kön

Kent - Socker

Yepp yepp! Sitter här och kollar på lite grejer! Ska sy upp mina Diesel jeans nu innan Grey's Anatomy börjar så jag har det gjort! Vore faktiskt skönt att kunna dra på sig dem och se att de inte är för långa! Jävla skit att vara kort... 
För övrigt så går allt bra på jobbet också! Vissa ungar är en pain in the ass, helt ärligt, men det går. Det skönaste är att jag är ute hela tiden också så frisk luft är jag full av! Färg också för den delen. Nice.

På ett sätt känns det lite annorlunda att vara hemma igen dessutom! Bor i princip i Täby numera så jag är väl hemma 2-3 dagar i veckan om ens det?

Imorgon fyller som sagt min bättre hälft år och det blir lite grillning hemma hos hans föräldrar! Sweet! Och så blir det Gröna Lunda på lördag för att fira ännu en gång, HEHE. Man kan inte få nog av firande.

Ska nog fortsätta lyssna lite på Kent och sy upp byxorna nu! Snart Taxmannen, nice!



Wiktor en dag i solen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0