get smart

Åh vad jag vill något riktigt nice att skriva! Men vad ska jag skriva? Kan ju berätta att jag har sökt komvux för att fixa samhälle A och B samt Svenska B. Känns så löjligt att ha godkänt i samhälle C och vg i både svenska a och c men inte de andra så nu fan blir det att ta tag i det! Om jag ser fram emot det? Nej inte direkt. Men vad gör man inte för att det ska se snyggare ut...? Mina betyg är ju egentligen fullständiga. Det är väl det som är "lite roligt" som är just nu.

Något bättre är att jag gick från jobbet igår till västerhaninge, tog bussen hem, ringde Jennah, tog med hundarna och så gick vi till västerhaninge igen. Vet inte hur långt det är mellan jobbet och västerhaninge men mellan tungelsta och västerhaninge är det i alla fall 5 km. Och så gick jag och Wiktor till hans föräldrar idag. Duktig? Ja och jag hoppas på något resultat om jag fortsätter såhär. Jag har så jäkla dåligt tålamod! Usch.

Nej men så att eh.. Bilen går bra..? Wiktor sitter och spelar just nu så jag tänkte ringa Jennah och se om hon svarar! Hoppas! Grey's Anatomy om en halvtimma!



Kommentarer
Postat av: johanna

Och imorgon blir det kaffepromenad med mig :D

2011-05-19 @ 00:08:49
URL: http://tigermysig.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0