Roslags Näsby

Hola!

Ligger just nu brdvid en mupp som precis slickade mig på kinden. Äckel.
Vi har sett Rango ikväll på Söder. En romantisk middag på Burger King blev det innan..!


Äsch, ska sova nu för jag ska åka vid 6.50 imorgon bitti. Tar lika lång tid att åka från Roslags Näsby till jobbet som det gör när jag åker hemifrån. Eller, jag åker samma tid så jag kan lika gärna spendera tid här borta i ingenstans. Mys!

Imorgon ska jag dessutom laga mat till karln, HEHE. Får se om han överlever natten efter det..

Kommentarer
Postat av: MANDY

"Roslags Näsby".. Låter som en dålig parodi på Upplands Väsby! Hääähääähä

2011-03-12 @ 13:26:00
URL: http://mandyrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0