pretty woman, walking down the street

Sitter hemma i soffan och småglor på Pretty Woman! Jennah berättade att Män som hatar Kvinnor går på 1an, men jag törs inte titta på den igen typ. Tycker att det är så obehagligt att se när hon blir våldtagen. Blä, usch för att det finns sådana äckliga människor i världen som faktiskt gör sådär i verkligheten! USCH!!

Jag drömde om en banansplit inatt och när jag kom hem (har inte varit hemma sen i typ torsdags?) så lånade jag bilen, hämtade Jennah och åkte till Ica Maxi. Vi pantade hennes burkar och så tog vi en glass på McDonald's lite senare. Mums!


Imorgon så ska jag träna lite hade jag tänkt. Har inte tränat på 1½ månad. Sjukt men sant. Är jättesupertaggad på att börja på Pole Dance också! Jag vill jag vill jag vill!

Ska fortsätta titta på Pretty Woman nu!

POUSS


p.s hur bra är det inte att Grey's Anatomy börjar igen på onsdag? d.s




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0