ikea

Efter jobbet igår så åkte jag direkt till centralen för att bästa Wiktor skulle hämta upp mig och vi skulle åka till IKEA! Woho! Dock i Barkaby men ändå, det var helt okej stort. Jag vet inte varför men jag har börjat gilla IKEA riktigt mycket. Vill verkligen flytta hemifrån och sånt, meeen funderar på att vänta tills jag har kommit hem från Nya Zeeland (när det nu blir..). I alla fall så köpte Wiktor en jättefin badrumshylla som vi tittade på sist vi var på IKEA.



(Jag gillar hans rosa skurhink och mopp)

Efter vi hade varit på IKEA så åkte vi och köpa kinamat med oss hem som vi sen åt framför tvn. Supermysigt! Jag fick även ett eget täcke nu hemma hos Wiktor för han snor alltid täcket annars.. Att ha bara ett täcke i en 180 säng fungerar inte bredvid en babe som snor hela täcket så att man vaknar mitt i natten och fryser, så därför finns det nu två täcken! Mysigare med ett dock. Kan inte sluta tänka på de täcken vi hade uppe på hans landställe. Supermysiga och helt perfekta!


Ska i alla fall börja städa nu! Jag och Wiktor har bestämt att kl 20 så ska vi ut på en power walk eller joggingtur. Han i Täby och jag hemma. Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0