bloggtorka

Jag har värsta bloggtorkan just nu och så får det vara ett tag!


Jag och mitt körkort firade 1 år tillsammans den 28/5-11. Lämna mig aldrig kära lapp!

Har haft en kul onsdag och ska imorgon titta på Grey's Anatomy för att jag missade det igår. Sämst att jag gjorde men kvällen var superrolig i alla fall!
Idag har det varit chill också.

Ska ta min han-som-jag-pussar-på och gå ner och titta på bio. Ja, bio. Vi har ju faktiskt en bio här hemma hos mig nere i källaren som Mats har byggt! Det sämsta är att den är inte helt klar (det fattas riktiga biostolar och en röd matta), men en soffa och snygg inredning väger upp det så den är riktigt nice!



Så, smell you later


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh, tack så jättemycket! Den är beställd från Nelly.com faktiskt!!! :D in och fynda vettja! :D Det farliga där är ju att man hittar fler än ETT plagg... :D

2011-06-02 @ 18:55:03
URL: http://lindjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0