Kom på den perfekta rubriken, men helt plötsligt så glömde jag bort

Shit vad dåligt uppdaterande det har blivit från mig! Men ja, vi kom hem 2.15 natten till lördagen och jag har flängt hit och dit överallt sen dess. Typ. Det blev hem till Signe för att säga Hejdå igår med Jennah t ex.! Åh vad jag kommer sakna den underbara människan!! Hon flyttar till Änglarnas Stad på onsdag och jag får inte följa med. Fast, jag kommer ju definitivt åka och hälsa på henne i Los Angeles!

Idag så gick jag och Wiktor upp tidigt och åkte hem till hans föräldrar för att han skulle skjutsa sin bror till centralen för att sen hoppa på en flygbuss och vidare mot Magaluf. Avis? Nja, festställen är inte min grej men utomlands är! Wiktors föräldrar åkte dessutom till Tyskland idag så vi hundvakt och husvakt i Täby den här veckan!! Riktigt nice faktiskt!

Nu på kvällen har vi ätit supergod middag, sitter och spelar Red Dead Redemption och ska sen titta på Harry Potter 2! Imorgon ska jag jobba 8-14 också, taggad!! Jag är superglad! Dock så när vi va och badade vid Rösjöbadet så sparkade Wiktor av min tipp på nageln. Kändes lite kan man säga, men det var ju en olycka och jag måste dessutom klippa ner dem inför jobbet.. !

Men men, RDR och HP2 nu!

POUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0