a quickie!

Snabbt bara!
Mitt huvud dunkar och jag undrar om det kan bero på åskan som tydligen ligger i luften? Det har varit superfint väder här i Täby idag så det kanske kommer nu till kvällen? Har varit och badat TVÅ gånger tillochmed! Nice nice!

I alla fall så håller jag och Mr. Wig på att gå igenom ALLA Harry Potter filmerna. Som ett maraton fast uppdelat flera dagar. Men jag måste säga att de filmerna är fan lite jobbiga.. De är jättemörkt filmade (alltså, mörka scener så hela rummet som man sitter i blir typ bäckmörkt...?), det är dåligt att goda människor dör och egentligen så skulle alla filmer bara kunnat vara en enda film. Jag menar, varför dödar inte Lord Voldemort Harry Potter när han kan? Han har alla chanser i världen! Men tydligen bara tid för att döda en gång om året.. Och inte har han blivit starkare under det året heller? Man tycker ju att han borde utveckla sig lite grann.. Skaffa sig en näsa kanske?


Åkte precis förbi en amublans här utanför Wiktors föräldrars hus. Det blåa skenet lös upp riktigt coolt!


Nej men kiss my ass, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0