när ingen annan ser/ VD

Kan man hamna i klimakteriet i 20års åldern? För det är så jäääävla varmt precis överallt och hela tiden! Eller, förutom utomhus. Fast det är bara iskallt om benen då. Jag håller på att dö! Vill inte sova med takfläkten igång för då blir det för kallt och om jag öppnar fönstret lite så blir det för lite, men å andra sidan om jag öppnar det mer så blir det för kallt. Ingenting passar! Irritation på högsta nivå.

Min dumma knöl som jag har på handen är också irriterande! Varje gång jag vilar huvudet mot baksidan av handen så är den där! Jag måste verkligen ta bort den snart.

Funderar på om jag ska försöka läsa lite och sen sova eller om jag ska titta på ännu ett avsnitt av The Vampire Diaries.. ? Svårt beslut.



vs.



(tagen i New York, Times Square 2009 av moi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0