magmedicin, jacuzzi och bastu



Jävla tur att vi är söta i alla fall!


Jag måste klaga. Inatt så väckte hundjäkeln mig vid 2.22 för hon skulle ut och kissa. Hon kissade sist vid 21.45 och skulle ända ut 2.22. Hon är så lat och orkar inte gå ut tidigare än 7 egentligen, men nej. Mitt i natten. Däremot så skulle hon ju också ut strax efter 7! Efter jag vaknar och vill sticka en kniv i min mage för den gör så ont! Det känns som att någon sticker en kniv ur min magsäck för att försöka leta sig ut! Vad är det för monster? I alla fall så följde Jennah med mig till Tungelsta Husläkar Team och jag fick piller för magkatarr. Jag vet inte ens om jag har magkatarr. Doktorn sa "magmedicin" som om jag vore 10 år. Tack för den liksom..  Så jag har haft ont i magen hela dagen idag.
KnarkCarro har idag svalt:

* 4 Ibumeting, 200 g per tablett
* 1 Pronaxen, 500 g per tablett
* 2 Alvedon, 500 g per tablett
* 1 "Magmedicin"-tablett, 20 mg per tablett

Framtida knarkare eller vad tror ni? När jag var liten så kunde jag inte svälja hela värktabletter så mamma fick mosa dem på en sked och blanda med lite socker så att jag inte skulle känna smaken. Jag älskade mamma för det (eftersom hon förstod och inte tvingade mig svälja en hel tablett som andra gjorde när det inte fanns brustabletter), fast nu när jag tänker efter.. Hur smart är det att ge ett barn en sked socker efter läggdags? Jag var säkert glad i alla fall. No pain! <3



För övrigt så har jag träffat Jennah och Sara idag! Sara kom ner från Norrland igår och vi har badat jacuzzi och bastat! Riktigt mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0