it ain't a crime to be good to yourself

Jag är sjukt deppig just nu. Jag behöver lite (eller väldigt mycket) av Angelicas "impossible is nothing"-attityd, men jag är för mesig (såklart) för det så det går inte. Men jag behöver den. Jag behöver beslutsamheten att orka åka till sats och träna också. Jag trivs med att jobba på dagis dessutom. Jag behöver unna mig själv mera saker. Jag har två inspiritationer till två saker jag alltid gillat att göra - pyssla och syslöjd. Jag har inte sagt att jag är bra på det, men jag har alltid gillat det. Jag älskade pyssel när jag gick hos dagmamma och jag utnyttjar varje sekund som barnen sitter och pysslar med att sitta där själv och "vakta", HEHE.


 I alla fall. Jag behöver bli gladare.




Den här hade inte varit fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0