en del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig



Det vore ju kanske coolt om det här faktiskt var äkta smycken och inte pappersarbete? Fast, jajo. En rolig tanke bara.
Det matchade i alla fall med mitt nagellack!




För övrigt så vill jag bara tillägga att jag känner igen mitt hår igen! Har använt BOBBY'S hårprodukter och de suger balle. Helt ärligt. De är sämst. Håret känns nästan värre än bättre. Ingenting att prova enligt mig. Så jag köpte TRÉSEMME igår igen och jag är heeelt kär. Mitt hår är mjukt, fullt av volym, lent, känns tjockt och är allmänt vackert igen. I'm in love!

 = BOBBY'S BAJS.


   = TRÉSEMME. Himmelskt underbart

Kommentarer
Postat av: micke

joo bobbys grejer suger som fan !

eldorardos grejer är mkt bättre säkert...och han tog högt pris för de dära skiten

2011-01-27 @ 15:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0