du ska veta att jag saknar dig

Tomas Ledin - En del av mitt hjärta


Usch, jag borde ha somnar för flera timmar sedan. Skjut mig? Tack. Jag kommer vara grymt död imorgonbitti och jobbar ända till 15.30. Funderar på att ta med träningskläder och svänga förbi SATS (för första gången på typ 6 månader känns det som) och röra på mig, men jag är så rädd att det ska framkalla magkatarren igen. Att jag anstränger mig och då kommer den tillbaka. Jag har iof tabletterna så jag skulle kunna klara mig, men jag är en mes. I know. Men funderar ändå på att göra det. Jag är trött på att vara fet. Dessutom så kan jag inte direkt äta något bantpiller med lugn och ro heller eftersom det ligger lite hjärtfel i släkten. LUCKY ME!

Som sagt; skjut mig.





Vad gör du nuförtiden? Varför hör du aldrig av dig? Det var alldeles för länge sen vi sågs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0