10 things i hate about you

Klockan är 21.25 och jag funderar starkt på att gå och lägga mig. Gör det mig till en nörd? Troligen, men jag är så sjukt trött! Jag ska börja 8 imorgon bitti istället för 9 och tackolov för att mamma ska jobba hemma imorgon! Jag får låna bilen till jobbet. Lovely. Jag kan åka vid senast 7.30. Annars så hade jag fått lov att bussen som gick 6.53.. Någon som känner med mig när jag säger att jag tänker gå upp senast 7? 40 minuters extra mys i sängen, ensam! Däremot så vill jag ju verkligen sova nu så jag tror faktiskt att jag ska göra det.


Vill bara klaga lite på att mitt hår ser svart ut. Och jag vill träna träna träna träna.. Får se till att inte dricka så mycket imorgon kväll så att jag kanske kan åka och träna på lördag dag? Vore ju alltid något! Mitt busskort går ut imorgon också och vem tror att jag har pengar till att köpa ett nytt? Nej precis. Jag skulle aldrig ha fyllt 20 fan. Allt kostar.

Godnatt

Jag vill ha mitt hår ljust igen. Jag passar inte i såhär mörkt hår. It makes me look  (more) pale.



Paris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0