No money no funny.

För det första måste jag säga att jag är så jävla stolt över mig själv.

I söndags morse så vaknade jag upp och insåg att en förkylning hade satt sig först i halsen, sen näsan och sen såklart överallt. Vad händer? Jo, måndag morgon så åker jag och jobbar. Jag nyser, snorar, har ont, vill hem och sova MEN jag jobbar. Exakt samma sak händer på tisdag, onsdag, torsdag och imorgon. Dessutom så imorgon kommer jag jobba på Förskolan Talgoxen mellan 7.30-14.00 och efter det? Ja då åker jag direkt till Förskolan Duvan för att jobba där fram tills 15.50. Idag fick jag även ett samtal från Talgoxen där de ville att jag skulle jobba hela nästa vecka. Och det är inga korta pass som jag har jobbat eller ska jobba heller.

Och varenda dag den här veckan har jag fått höra "Ska du verkligen vara här? Du ser död ut! Åk hem och vila u pp dig istället!", "Usch, din förkylning låter inte rolig", "Vi får väl se om vi ses imorgon. Du borde vara hemma och vila så att du blir frisk".
Varenda dag.

What doesn't kill you, only makes me stronger.
Och tro mig när jag säger att jag känner mig grym som jobbar, även om jag verkligen borde vara hemma, när vissa inte ens orkar jobba för de har ont i stortån eller mensvärk. Suck it up.

Nej, jag har inte smittat någon heller.



Kommentarer
Postat av: Jennah

Jo du måste ha smittat jocke! Vi fattar inte vart det kommer ifrån annars :P haha. Fast du har ju inge feber så den måste ha kommit från någon också!

2011-02-18 @ 13:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0