just a little sleep please?

Jag börjar känna mig sjuk och det är inte okej.

Helgen har varit rolig, men jag har typ flängt runt som en tok känns det som. I fredags så skjutsade jag Jennah och Jocke till Trångsund även om det var snöstorm. Sen gick jag och Jennah en sväng i centrum. Senare så åkte jag in till stan (satt som på nålar) för att hämta Andreas som kom upp över helgen från sitt egna lilla helvete! Åkte hem till honom och åt tacos med hans mamma! Lika trevligt! Åkte hem och somnade efter det.
I lördags så åkte vi hemifrån vid 5.50, hämtade min morster +man, åkte in till slussen, lämnade dem, jag körde hem strax efter 7, la mig i mammas säng och sov till 10. Var hos mina kusiner kl 11, gick och lämnade + hämtade från kalas, åkte till mina andra kusiner, vi fixade mat och dammsög, jag hämtade en annan kusin, åkte tillbaka, åt, åkte in till slussen för att hämta mamma och Mats, åkte och hämtade hunden hos mina kusiner, fick en liten Jägermeister flaska, åkte hem, fixade håret lite, gick till bussen och åkte till inflyttningsfesten. Fick i mig alldeles för mycket alkohol på alldeles för lite tid så jag mådde inte bra imorse. Ville bara sova bort dagen meeeen pallrade mitt arsle ur sängen och duschade för att göra mig iordning och åka in till stan för att gå på bio och se Burlesque! Den var bättre än jag trodde faktiskt!

Men jag borde verkligen sova nu! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0