i just want you to know who i am

Idag har jag enbart legat i sängen hela dagen. Eller ja, ända sedan jag vaknade och efter jag åt frukost. Jag gillar frukost.

Igår så var jag och Jennah hemma hos Jocke och spelade Texas Hold 'em Poker och Familje Geni. Hans 4 polare var med också så det blev lite utmaning, men det gick väl ändå helt okej! Vann över alla en gång med två par (kände mig faktiskt ganska awesome då, haha) Och det var kul!

Tog tåget som gick 02.06 hem och det kändes skönt att slippa nattbussen faktiskt. Den tar så lång tid, ska svänga in i Ribby och folk sover. Man vet inte heller om någon har spytt så det blir som en liten överraskning ibland! Med andra ord så är faktiskt nattbussar ganska äckliga. Så ja, det var skönt att slippa den.
Ska snart hoppa in i duschen och fixa mig iordning för ikväll ska jag till Isabelle och äta middag samt dricka vin! Hon fyller egentligen år den 10e men ska ha middag och fest idag så det blir skoj! Ska sova där också eftersom Isabelle, Malin och jag ska till Gustavsberg imorgon och inhandla Malins födelsedagspresent som hon fick av mig och Isabelle! Det ska bli kul! Hoppas Malin har bakat lite cupcakes nu som vi kan ha i bilen, HEHE, eftersom hon fick en cupcake bok av Isabelles pojkvän Marcus. Ser fram emot ikväll!


Tänkte skriva Godnatt, men ett POUSS funkar bättre.


Kommentarer
Postat av: mamsen

Men bebis.. har du inte uppdaterat bloggen???? Du hade ju så många nya bilder ;)



Pusspuss

2011-02-06 @ 21:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0